Általános Szerződési Feltételek

  1. Bevezető

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) célja, hogy a Kovács István E.V. minden megrendelője részére egységes és kifogástalan szolgáltatást nyújtson.

Jelen dokumentum a Kovács István E.V., mint Vállalkozó által kötött szerződések szerves részét képezi. Az egyedi szerződésekben minden esetben utalni kell arra, hogy a szerződő Ügyfél megismerte és elfogadta az ÁSZF-ben foglaltakat, amelyeket a szerződés részének tekint. Amennyiben az egyedi szerződésben a Felek el kívánnak térni az ÁSZF-től, az eltérésre és az érintett szabályokra a Feleknek külön utalniuk kell.

  1. ÁSZF fogalommeghatározások

A Felek közötti jogviszonyban az alábbi fogalmak a következő jelentésekkel bírnak:

Szerződés: A Megrendelő és a Vállalkozó közötti jogviszonyt keletkeztető, a Felek által aláírt kétoldalú okirat; egyoldalú árajánlat, amely a másik fél elfogadásával szerződéssel egyenértékű kötelezettséggé válik; vagy egyoldalú megrendelés, amely a másik fél visszaigazolásával szerződéssel egyenértékű kötelezettséggé válik.
Megrendelő: Az a szerződő partner vagy ügyfél, aki a Kovács István E.V. szolgáltatásait igénybe veszi.
Vállalkozó: Kovács István E.V. – Székhely: 6060 Tiszakécske Mikszáth Kálmán u. 15. , adószám: 49114173-1-23.
Felek: A Megrendelő és a Vállalkozó együttes említésük esetén.
Projektvezető: A Kovács István E.V. képviselője, aki a szerződés ügyében kapcsolatot tart a Megrendelővel.
Műszaki átadó: A Vállalkozó által kijelölt személy, aki a munkák befejezését követően aláírásával igazolja a szolgáltatás átadását.
Műszaki átvevő: A Megrendelő vagy annak képviselője, aki a szolgáltatás átvételét aláírásával igazolja.
Pénzügyi teljesítésért felelős: A Megrendelő vagy annak képviselője, aki a Vállalkozó által kiállított számla időben történő kiegyenlítéséért felelős.
Munkaterület: A szolgáltatás végzésének helyszíne, beleértve a munkaszervezéshez és az anyagok, eszközök tárolásához szükséges területeket is.
Vállalkozói díj: Az összeg, amelyet a Megrendelő a Vállalkozónak kifizet a szolgáltatás teljesítése érdekében.

  1. Az ÁSZF hatálya, felek

Az ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan szerződésre, árajánlatra, megállapodásra, megbízásra, megrendelésre vagy meghatalmazásra, amely alapján a Kovács István E.V. ellenszolgáltatás fejében napelem tisztítási és egyéb szolgáltatási tevékenységeket végez a Megrendelő vagy harmadik fél részére. A szerződés hatálya a Felek általi aláírástól, illetve előlegfizetéstől a teljes vállalkozói díj kiegyenlítéséig tart.

  1. A szolgáltatás igénybevételének menete

A Vállalkozó a megrendelés visszaigazolását követően ajánlatot küld a Megrendelő részére, vagy az online rendelőfelületen keresztül rendeli meg a szolgáltatást. A megrendelésnek tartalmaznia kell minden szükséges információt a szolgáltatásról, annak áráról, vállalási időről, és az esetleges egyedi feltételekről. Amennyiben a Megrendelő az ajánlatot aláírással ellátja és visszaküldi, a szerződés a Felek között létrejön.

A megrendeléseket az alábbi módokon lehet leadni:

A weboldalon található űrlap kitöltésével.
Telefonon, amelyet a Vállalkozó dokumentál és a részleteket egyezteti.
E-mailen keresztül, amelyet a Vállalkozó rögzít és a lehető leghamarabb kapcsolatba lép a Megrendelővel.

  1. Igényelhető szolgáltatások köre

A szolgáltatások folyamatosan bővülnek a technikai és tudományos fejlődésnek megfelelően, ezért a Kovács István E.V. weboldalán található szolgáltatások listáját rendszeresen frissítjük.

Vállalkozói díj ellenében igénybe vehető szolgáltatások:

Az árajánlatban elfogadott szolgáltatások.

  1. Kivitelezés

A Vállalkozó a Megrendelővel szerződést köt a megrendelt szolgáltatások kivitelezésére, amelynek befejezése után számlát állít ki. A Vállalkozó vállalja, hogy a legjobb tudása szerint elvégzi a munkát, időben a helyszínre érkezik, és tisztán hagyja a munkaterületet a munka befejezése után.

  1. Számlázás menete

Az e-számlát azonnal e-mailben küldi a Megrendelőnek. Fizetési lehetőség az átutalás is, amely esetben a számla fizetési határideje 8 nap. A késedelmes fizetés esetén a Ptk. szerint járó kamatot számítjuk fel.

  1. Felelősség és garancia

A Vállalkozó munkáját felelősségteljesen végzi, és munkájáért garanciát vállal. Minden munkát személyesen ellenőriz egy kijelölt Műszaki átadó, és a munkát csak akkor adja át, ha azt a Megrendelő vagy annak képviselője jóváhagyta.

  1. Panaszkezelés

A panaszok kezelését névvel és elérhetőséggel rendelkező panaszosok esetén vállaljuk. A szóbeli panaszokat jegyzőkönyvbe foglaljuk, és a beérkezéstől számított 15 napon belül kivizsgáljuk. Az írásbeli panaszokat szintén 15 napon belül kezeljük. A Megrendelő a panaszával jogosult a Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testülethez fordulni.

  1. Lemondás és elállás

Amennyiben az időjárási viszonyok nem teszik lehetővé a munkavégzést, a Vállalkozó jogosult elállni a munka elvégzésétől, és új időpontot egyeztetni. A Megrendelő ingyenesen lemondhatja a szolgáltatást a munkakezdést megelőző 24 óráig, de a 12 órán belüli lemondás kötbérköteles, amely a szolgáltatás díjának 20%-a.

Tiszakécske, 2024. 08. 03.

CALL ME
+
Call me!
Scroll to Top